Úvodní stránka » ŠKOLNÍ JÍDELNA » ONLINE OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

O Z N Á M E N Í

V současné době dochází k přechodu na nový stravovací systém.

Omlouváme se za případné komplikace při objednávání a odhlašování stravy.

Pokud objednávkový online systém nebude fungovat, změny ve stravování řešte s vedoucí školní jídelny.

 

Informace k objednávkovému systému ve školní jídelně

Cesta k Jídelnímu lístku a Objednávkám přes internet

http://www.misocz.cz/jidelna/sjpribice

Po zadání webové adresy vyplníte id a heslo.

Po přihlášení budete potom moci využívat služeb objednávacího systému, který Vám umožní např.:

objednávat, případně rušit objednávky stravy až na jeden týden dopředu; nejpozději však do 14:00 hodin předchozího dne; na jiný, než nadcházející (zítřejší) den, lze výše uvedené úkony provádět časově neomezeně; prohlížet si historii objednávek a stav účtu.

Přihlašovací údaje budou k vyzvednutí v kanceláři vedoucí školní jídelny od čtvrtka 16. 6. 2022 do čtvrtka 23. 6. 2022 vždy v době od 14:00  do 16:00 hodin. Případně po telefonické domluvě s vedoucí školní jídelny.

Po převzetí údajů se již sami závazně přihlašujete a odhlašujete.

Zkušební provoz bude probíhat od 16. 6. – 30. 6. 2022.

Objednávkový systém se netýká žáků 5. třídy, protože od 1. 9. 2022 odchází na 2. stupeň.

 

Děkujeme za pochopení.